Το φράγμα Hoover, το αεροδρόμιο La Guardia και η γέφυρα Bay ήταν όλα μέρος της επένδυσης New Deal της FDR

Το New Deal ήταν μια τεράστια προσπάθεια να ξεφύγουν οι Ηνωμένες Πολιτείες από τη Μεγάλη Υφεση σε διάφορα μέτωπα. Το σχέδιο του προέδρου Franklin D. Roosevelt δημιούργησε τη Διοίκηση Κοινωνικής Ασφάλισης για να προστατεύσει οικονομικά τούς ηλικιωμένους Αμερικανούς και χρησιμοποίησε τον Νόμο για τη Γεωργική Προσαρμογή για να βοηθήσει τους αγρότες να ξεφύγουν από το χρέος. Το New Deal δημιούργησε επίσης νέα πρακτορεία για τη χρηματοδότηση έργων σε ολόκληρη τη χώρα που βελτίωσαν τις κοινότητες και παρείχαν θέσεις εργασίας σε μια εποχή που η ανεργία ήταν υψηλή.

Κατά τη δεκαετία του 1930, η Διοίκηση Δημοσίων Εργων, η Διοίκηση Προόδου Εργων (αργότερα ονομαζόταν Διοίκηση Εργων Εργασίας) και άλλοι οργανισμοί του New Deal χρηματοδότησαν έργα για την κατασκευή και βελτίωση της υποδομής της χώρας, συμπεριλαμβανομένων δρόμων, φραγμάτων, σχολείων, αεροδρομίων και πάρκων. Πολλά από τα έργα που χρηματοδοτούνται από το PWA και το WPA παραμένουν μέρος του τοπίου των ΗΠΑ. Εδώ είναι εννέα έργα που δείχνουν πόσο μεταμόρφωσε το New Deal την Αμερική.

1. Φράγμα Χούβερ

Στην κατασκευή του φράγματος Boulder, που τώρα ονομάζεται φράγμα Hoover, αυξάνονται τεράστιες στήλες από χάλυβα.

Παρόλο που ο προγραμματισμός για το φράγμα Hoover, ή το «έργο Boulder Canyon», ξεκίνησε τη δεκαετία του 1920, ολοκληρώθηκε με μεταφορά κεφαλαίων από το PWA και ολοκληρώθηκε το 1935. Το επίσημο όνομά του άλλαξε σε «Hoover Dam» κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Herbert Hoover, αλλά – ίσως εξαιτίας της έλλειψης δημοτικότητας του Χούβερ – ήταν ακόμα γνωστό ως «φράγμα Boulder Canyon» και «Dam Boulder» στη δεκαετία του 1930 και του ’40.

Το φράγμα Hoover βρίσκεται στο Black Canyon του ποταμού Κολοράντο, στα σύνορα μεταξύ Νεβάδας και Αριζόνα. Τη στιγμή της ολοκλήρωσής του, ήταν το ψηλότερο φράγμα στον κόσμο. Σήμερα, παράγει αρκετή υδροηλεκτρική ενέργεια ετησίως για να εξυπηρετήσει 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους.

2. Γέφυρα Triborough

Η γιγαντιαία γέφυρα Triborough, πραγματικά τέσσερις γέφυρες σε μία, χρηματοδοτήθηκε με επιχορήγηση του PWA 44.200.000 δολαρίων. Εμφανίζεται η θέα της υπό κατασκευή γέφυρας απέναντι από τη Hell Gate. Η τελική γέφυρα συνδέει τους δήμους του Μανχάταν, του Μπρονξ και του Κουίνς.

Ενα από τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα που βοήθησε η PWA να χρηματοδοτήσει ήταν η γέφυρα Triborough της Νέας Υόρκης (τώρα η γέφυρα Robert F. Kennedy), η οποία συνέδεε το Μανχάταν, το Κουίνς και το Μπρονξ.

Ο ισχυρός αξιωματούχος της Νέας Υόρκης Ρόμπερτ Μόουζες οδήγησε την κατασκευή της γέφυρας, η οποία άνοιξε το 1936. Στην τελετή αφιέρωσης, η FDR τοποθέτησε τη γέφυρα στο ευρύτερο πλαίσιο των έργων New Deal, λέγοντας: «Οι άνθρωποι απαιτούν αντικατάσταση της αρχαίας κυβέρνησης, όπως απαιτούν τις γέφυρες Triborough στη θέση των αρχαίων πορθμείων».

3. Πεζοπορία στον ποταμό Σαν Αντόνιο

Μια εναέρια θέα που δείχνει τον μικρό ποταμό του Σαν Αντόνιο που διασχίζει την προαστιακή πόλη.

Στα τέλη της δεκαετίας του 1930, η πόλη του Σαν Αντόνιο εξασφάλισε χρηματοδότηση από το WPA για τη βελτίωση των υποδομών κατά μήκος του ποταμού Σαν Αντόνιο. Η πόλη χρησιμοποίησε αυτά τα χρήματα για να χτίσει γέφυρες και μονοπάτια που έκαναν την περιοχή πιο βολική για περπάτημα και επέτρεψε στις επιχειρήσεις να μετακινηθούν στην περιοχή. Σήμερα, το River Walk είναι ένας σημαντικός εμπορικός και τουριστικός κόμβος για την πόλη.

4. Αεροδρόμιο La Guardia

Το αεροδρόμιο North Beach, τώρα γνωστό ως αεροδρόμιο La Guardia, βρίσκεται υπό κατασκευή.

Το WPA χρηματοδότησε την κατασκευή ή τη βελτίωση περίπου 800 αεροδρομίων, και ένα από τα μεγαλύτερα που βοήθησε να κατασκευάσει το WPA ήταν το αεροδρόμιο La Guardia στο Queens της Νέας Υόρκης. Οταν άνοιξε το 1939, ήταν γνωστό ως Δημοτικό Αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης. Αργότερα, η πόλη άλλαξε το όνομα για να τιμήσει τον Fiorello La Guardia, ο οποίος ήταν δήμαρχος της Νέας Υόρκης όταν άνοιξε το αεροδρόμιο. Εκτός από τα κτήρια και τους δρόμους, το WPA χρηματοδότησε επίσης έργα τέχνης, συμπεριλαμβανομένης μιας τοιχογραφίας που ζωγράφισε ο καλλιτέχνης James Brooks μέσα στο Marine Air Terminal.

5. Φράγμα Chickamauga

Το FDR επισκέπτεται το εργοτάξιο του φράγματος Chickamauga στο Tennessee Valley, Νοέμβριος 1938.

Το 1933, η νομοθεσία New Deal δημιούργησε μια δημόσια εταιρεία για τη βελτίωση της κοιλάδας του Τενεσί. Ενα από τα μεγαλύτερα έργα που ανέλαβε αυτή η εταιρεία, η Tennessee Valley Authority ήταν το φράγμα Chickamauga, που βρίσκεται στον ποταμό Tennessee έξω από το Chattanooga.

Πριν από την ολοκλήρωση του φράγματος το 1940, η γύρω περιοχή υπέφερε συχνά από δαπανηρές ζημιές από πλημμύρες και ασθένειες που μεταδίδονται από κουνούπια όπως η ελονοσία και ο κίτρινος πυρετός. Με τον έλεγχο της στάθμης του ποταμού, το φράγμα έχει αποτρέψει ζημιές από πλημμύρες δισεκατομμυρίων δολαρίων. Βοήθησε επίσης στη μείωση των πληθυσμών κουνουπιών προκειμένου να καταπολεμήσει τις ασθένειες που εξαπλώνουν.

6. Σήραγγα του Λίνκολν

Υψηλή γωνία προβολής από τον άξονα εξαερισμού του Midtown Hudson Tunnel, το έργο 37.500.000 δολαρίων της Διοίκησης Δημοσίων Eργων (PWA) στη Νέα Υόρκη, γ. 1935.

Ενα ακόμη έργο της Νέας Υόρκης που βοήθησε το PWA να χρηματοδοτήσει ήταν η σήραγγα του Λίνκολν. Ο κεντρικός σωλήνας της σήραγγας άνοιξε για κυκλοφορία το 1937, επιτρέποντας στους οδηγούς να ταξιδεύουν μεταξύ της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ κάτω από τον ποταμό Hudson. Αργότερα, οι εργαζόμενοι πρόσθεσαν δύο άλλους σωλήνες: τον βόρειο σωλήνα το 1945 και τον νότιο σωλήνα το 1957.

7. Πάρκο της Νέας Ορλεάνης

Μια άποψη ενός περίπτερου στο πάρκο της πόλης, ένα αστικό δημόσιο πάρκο στη Νέα Ορλεάνη, Λουιζιάνα.

Χρησιμοποιώντας τη χρηματοδότηση WPA, η Νέα Ορλεάνη βελτίωσε το πάρκο της πόλης τη δεκαετία του 1930 με την κατασκευή πεζοδρομίων, γεφυρών και ενός μουσείου τέχνης. Αυτή η κατασκευή πιθανότατα παρείχε εργασία σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Υφεσης, και επίσης ωφέλησε τους κατοίκους παρέχοντάς τους έναν βελτιωμένο δημόσιο χώρο.

8. Bay Bridge

Η κατασκευή του τμήματος προβόλου της γέφυρας Σαν Φρανσίσκο-Οκλαντ Μπέι με κατεύθυνση προς Οκλαντ από το νησί Yerba Buena, Σαν Φρανσίσκο, Καλιφόρνια, 1936.

Το San Francisco-Oakland Bay Bridge ήταν ένα έργο της Reconstruction Finance Corporation, μιας εταιρείας που ξεκίνησε υπό τον Hoover, αλλά έγινε μέρος των προσπαθειών για τη βελτίωση των υποδομών της χώρας. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1933 και η γέφυρα άνοιξε το 1936. Με την έκταση των οκτώ μιλίων, η γέφυρα Bay ήταν εκείνη την εποχή η μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο.

9. Arroyo Seco Parkway

Εναέρια άποψη του Hollywood Freeway που διασχίζει τον αυτοκινητόδρομο Pasadena Freeway στο κέντρο της πόλης, Λος Αντζελες, Καλιφόρνια.

Το New Deal ήταν επίσης υπεύθυνο για τον πρώτο αυτοκινητόδρομο. Τόσο το PWA όσο και το WPA βοήθησαν στη χρηματοδότηση της κατασκευής του Arroyo Seco Parkway – τώρα γνωστού ως Pasadena Freeway ή 110 – που συνέδεε το Λος Αντζελες με την Pasadena. Ο αυτοκινητόδρομος άνοιξε για την κυκλοφορία μεταξύ 1938 και 1940 και μείωσε τα δρομολόγια μεταξύ Λ.Α. και Πασαντίνα από 27 σε 12 λεπτά.