-«Έλα ντε»

-«Το βιβλίο γράφει ότι έχει μια οροσειρά πάνω στον ισημερινό του αλλά…»

-«Αλλά αυτό μοιάζει σα νάχει σπάσει στη μέση σαν καρπούζι και μετά να το έρραψαν ή να κόλλησαν τα δύο μισά»

-«Λες να είναι τεχνητός δορυφόρος;»

-«Δηλαδή;»

-«Δηλαδή διαστημόπλοιο»

Σιγή ακολούθησε τα λόγια του Χρήστου. Οι έξ(ι)ερευνητές του διαστήματος  παρατηρούσαν με ένταση τον Ιαπετό και σκέφτονταν πυρετικά. Δεν είχαν όμως τις απαραίτητες πληροφορίες για να φθάσουν σε κάποιο συμπέρασμα.

 

-«Ρε παιδιά, έλεος. Αυτός ο πλανήτης έχει όρθιους δακτύλιους αντί ξαπλωτούς. Τι άλλο θα δούμε ακόμη; Μόνο ο Κρόνος δεν έχει δακτύλιους;»

-«Όχι μόνο ο Κρόνος. Εχουν  και ο Ουρανός και ο Ποσειδών».

-«Αυτός εδώ είναι γαλανός σαν τη Γη μας»

-«Είναι ο Ουρανός. Ο Ποσειδών είναι μετά από αυτόν και έχει οριζόντιους δακτυλίους σαν τον Κρόνο»

-«Ο Ουρανός ήταν πατέρας του Κρόνου, άρα και παππούς του Δία»

-«Δηλαδή πρώτα συναντήσαμε τον εγγονό Δία, μετά τον πατέρα του τον Κρόνο και μετά τον παππού του τον Ουρανό»

-«Πλησιάζουμε ένα φεγγάρι του. Ελάτε. Βλέπω φαράγγια και γκρεμούς. Για στάσου , τι είναι αυτό; Πολύγωνο;

-«Τι θα πεί πολύγωνο;»

-«Ούτε Γεωμετρία κάνετε στο σχολείο; Είναι ένα σχήμα με πολλές γωνίες και πολλές πλευρές: το πεντάγωνο έχει 5 γωνίες και 5 πλευρές, το εξάγωνο 6 γωνίες και 6 πλευρές κλπ»

-«Αν έχει πολυγωνικούς σχηματισμούς, τότε είναι η Μιράντα, ο δορυφόρος του Ουρανού. Το όνομά της θα πεί Θαυμαστή»

-«Απίστευτοι σχηματισμοί. Θαυμαστή πράγματι».

 

“Από το ανέκδοτο βιβλίο επιστημονικής φαντασίας για παιδιά της Μ.Χ.Αναγνωστοπούλου με τίτλο “Κρουαζιέρα στο Διάστημα” που απευθύνεται σε ηλικίες 8+ και θα δημοσιεύεται σε συνέχειες.”

Μ. Χ. Αναγνωστοπούλου