Πωλείται βιβλιοθήκη στα βόρεια προάστια. Αυτή θα μπορούσε να είναι μια συνηθισμένη αγγελία. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην τιμή: Από 170 ευρώ στα 20 ευρώ. Εδώ φαίνεται πως ο πωλητής δίνει την εντύπωση πως δεν γνωρίζει την πραγματική αξία της βιβλιοθήκης και πως βιάζεται να την ξεφορτωθεί…

Βιτρίνα vinatge (sic) πωλείται στην εξωπραγματική τιμή των 1200 ευρώ! Η βιτρίνα δεν είναι ακριβώς… vintage, τις αγγελίες πρέπει ο πωλητής να τις ξανακοιτάει για να αποφεύγονται τα λάθη και κανένας δεν θα δώσει τόσα χρήματα όταν μπορεί να αγοράσει καινούργια με τα μισά λεφτά.

Πωλείται «προσευχητάριον κεχαριτωμένης» στην τιμή των 25 ευρώ. Για κάτι τόσο συνηθισμένο, χωρίς συγκεκριμένη παλαιότητα ή κάτι ιδιαίτερο η τιμή κρίνεται τουλάχιστον υπερβολική.

Πωλείται ένα «συλλεκτικό» ποτήρι της Coca Cola στην τιμή των πέντε ευρώ. Οι αντιρρήσεις μας δεν έχουν να κάνουν προφανώς με την τιμή. Αλλά θα μπαίνατε εσείς στη διαδικασία να αγοράσετε κάτι τόσο ευτελές; Η βενζίνη για να πάτε και να έρθετε θα σας κοστίσει περισσότερο…

Πωλείται σιδερένια πόρτα κήπου στην τιμή των 130 ευρώ. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πάρεις μια μεταχειρισμένη πόρτα, που είναι μάλιστα και εντελώς συνηθισμένη…

«Σχολική Εγκυκλοπαίδεια Γιοβάνη» των δέκα τόμων πωλείται στην εξωφρενική τιμή των 200 ευρώ. Δηλαδή 20 ευρώ ο τόμος για κάτι παρωχημένο για την εποχή μας χωρίς να είναι όμως και αντίκα. Εγώ δεν θα έδινα πάνω από 20 ευρώ (σήμερα) για όλους τους τόμους…

Μάλλον ο ίδιος πωλητής ζητάει 650 ευρώ για 17 κάδρα με ζωγραφιές και κεντήματα. Είδατε τι κάνει η παντελής άγνοια της σημερινής αγοράς; Ποιος θα δώσει τόσα χρήματα για να πάρει… πίνακες με κεντήματα και «χρυσή» κορνίζα όπως επισημαίνει ο πωλητής;

Ενας «ταπεινός» πίνακας ανυπόγραφος-απλώς όμορφος-πωλείται στα 400 ευρώ. Αυτά τα χρήματα μπορούν να δοθούν για έναν πίνακα ζωγραφικής γνωστού-έστω στη χώρα μας-ζωγράφου.

Ο ίδιος πωλητής πουλάει και δεύτερο πίνακα στην απίστευτη τιμή των 800 ευρώ (!!!). Μας δημιουργείται το εξής ερώτημα: γιατί σχεδόν ίδιοι πίνακες πωλούνται σε διπλάσια τιμή ο ένας από τον άλλον;

Αλλος πωλητής μάς πληροφορεί πως «δίνετε λόγο έλλειψη χώρου». Εδώ δεν θα σχολιάσουμε την τιμή. Οταν δημοσιεύεις μια αγγελία και είσαι αγράμματος, καλύτερα να παρακαλέσεις κάποιον να στη γράψει. Αυτές οι ανορθογραφίες χτυπούν στο μάτι ιδιαίτερα άσχημα…